1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.

Hybrid View

  1. #1
    Üyelik Tarihi
    10 Şubat 2006
    Bulunduğu Yer
    ŞELALELER DİYARI / KEÇİÖREN
    Mesaj
    3.848

    Güldüren Şikayetler......



    Yurdun dört bir yanından firmalara yönelik gelen tüketici şikayetleri güldürmeye devam ediyor.

    İşte insanı güldüren şikayetler:

    "- Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen şikayetçi olmuş.

    - Diyarbakır'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce firmanın yolunu tutmuş. Büyük bir hırsla içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.

    - Bulaşık makinesi her işe yarar. Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da şu boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.

    - Mersin'de son model bir ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması üzerine bayisine başvurarak, ütünün değiştirilmesini istemiş.

    - Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Deneme basınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayisine fırını iade etmeye kalkmış.

    - Mersin'de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmış. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale geldiği belirlenmiş.

    - Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüş. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmedi.

    - İstanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikayetiyle servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği kettle'in yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş. İstanbul'daki başka bir müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çıkarmadan yemek pişirmiş. Alet eriyince de şikayetçi oldu.

    - Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" cevabını verdi.

    - Elazığ'ın Maden İlçesi'nde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması sebebiyle dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş.

    - Bir bilgisayar firmasına müşteriden gelen şikayet: 'İlk disketi sürdüm, ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.' - Yeni aldığı bilgisayarın çalışmadığını ileri sürerek firmaya başvuran kadın sürekli, 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.

    - Bir bilgisayar firmasının müşterisi dokümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.

    - Firmayı arayan bir müşteri, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış."

  2. Re: Güldüren Şikayetler......


  3. #3

    Re: Güldüren Şikayetler......

    Sagol paylastigin icin esimle okuyoruz yarim saattir...Gözlerimiz yasardi..Cok güldük...

  4. #4
    Üyelik Tarihi
    28 Mayıs 2006
    Bulunduğu Yer
    Kocaeli/gebze
    Mesaj
    5.669

    Re: Güldüren Şikayetler......

    Ay koptum gülmekten

  5. #5
    Üyelik Tarihi
    10 Şubat 2006
    Bulunduğu Yer
    ŞELALELER DİYARI / KEÇİÖREN
    Mesaj
    3.848

    Re: Güldüren Şikayetler......






    [size=medium]Şaka gibi ama yurdum insanı..Ne yapalım..[/size]

  6. #6
    Üyelik Tarihi
    17 Temmuz 2006
    Bulunduğu Yer
    keşke küçük bir sahil kasabası olsa
    Mesaj
    1.063

    Re: Güldüren Şikayetler......


  7. #7
    Üyelik Tarihi
    12 Ağustos 2005
    Bulunduğu Yer
    İstanbul' da bir yerde
    Mesaj
    1.844

    Re: Güldüren Şikayetler......

    yurdum insanı


    merdaneli çamaşır makinasında, ayran yapanlarda varmış onuda duymuştu...

  8. #8

    Re: Güldüren Şikayetler......


  9. Re: Güldüren Şikayetler......

    teskkürler paylastigin için

  10. Re: Bir de benden

    Valla hiç şaşmam yapar mı yapar bizim memleket insanları


    Bir de ben ekleyim bugün mailime geldi ve gerçek bir olay

    Alıntı

    "fikra gibi bir olay


    Konuyla ilgili açiklama yapan davacinin avukati Idris Karadeniz

    "Müvekkilim
    marketten aldigi 2
    Lt.lik kampanyali coca-cola ürününün kapagini
    açtiginda hediye çikmadigini ve tekrar deneyiniz yazisini görmüs. Bunun

    üzerine kapagi kapatip tekrar açmis ancak yine ayni sey. Bunun üzerine

    ayni sise kapaginda tam 4246 defa deneme yapmasina ragmen hediye
    çikmamistir. Coca-Cola sirketinin tüketiciyi dolandirdigini düsünen

    müvekkilim sirkete dava açmaya karar vermistir. Bizde bugün gelerek dava

    dilekçemizi adliyeye teslim ettik. 10 bin YTL. Maddi tazminat talep
    etmekteyiz" dedi.
    Davadan haberdar olan Coca-Cola yönetimi adina açiklama yapan bir

    sirket yetkilisi
    olayin çok komik oldugunu ve artik Karadeniz bölgesine gönderilen

    ürünlerin kapagina " Baska sisede insallah " yazmayi düsündüklerini söylemiş
    "


Benzer Konular

  1. Cevap: 10
    Son Mesaj: 13 Mart 2009, 23:45
  2. güldüren köy isimleri:)))
    Konuyu Açan: vaskırisenye, Forum: Genel Forum.
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 04 Eylül 2007, 23:45
  3. güldüren saçmalar
    Konuyu Açan: Esra&cenk, Forum: Genel Forum.
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 08 Haziran 2006, 03:49
  4. GÜLDÜREN ŞİKAYETLER......
    Konuyu Açan: demircinik, Forum: Geyik.
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 16 Mart 2006, 07:56
  5. Epidural Sonrası Şikayetler !!!
    Konuyu Açan: *ece, Forum: Kadın Sağlığı, Gebelik ve Doğum.
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 07 Mayıs 2003, 16:12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Dosya Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
 
 

Bu site Lidya.Net tarafından hazırlanmış ve yayınlanmaktadır © 1998-2012. Bu sitede yayınlanan yazılar, kaynak ve yazarı belirtilmek kaydıyla kullanılabilir.
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren AnneCocuk.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan ve yazdıkları yazılardan kendileri sorumludur.
AnneCocuk.com ile ilgili yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 2 (iki) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve size geri dönüş yapılacaktır.